USŁUGA BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA
Oznaczenie sprawy: DA-G.271.1.3.2017
Dom Pomocy Społecznej „Zameczek” w Kuźni Nieborowskiej
OGŁASZA
postępowanie prowadzone w trybie przetargu
opartego o zapisy art. 701 – 705 ustawy Kodeks cywilny pod nazwą:
USŁUGA BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA
DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ “ZAMECZEK” W KUŹNI NIEBOROWSKIEJ
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej „Zameczek”
ul. Knurowska 13, 44-144 Kuźnia Nieborowska
telefon: (32) 235 16 30
faks: (32) 235 16 30
e-mail: dps.zameczek@vp.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest bezpośrednia ochrona fizyczna siedziby Zamawiającego, osób i znajdującego się tam mienia, pełniona całodobowo we wszystkie soboty i dni wolne od pracy, o których mowa w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 90), a w pozostałe dni przez 16 godzin na dobę (od godziny 00:00 do godziny 6:00 i od godziny 14:00 do godziny 24:00), przez jednego umundurowanego pracownika ochrony. Ilość roboczogodzin w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.: 6744.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia w sytuacji otrzymania dodatkowych środków finansowych na jego realizację w trakcie roku budżetowego. Zwiększenie zamówienia polegać będzie na wydłużeniu o 8 godzin czasu wykonywania usługi w każdym dniu innym niż sobota i dzień wolny od pracy, o którym mowa w ust. 1, w okresie: od otrzymania dodatkowych środków finansowych do 31.12.2018 r. Zamawiający dopuszcza zwiększenie zamówienia o maksymalnie 1840 godzin. Wszystkie dodatkowe godziny będą obliczane zgodnie z formularzem cenowym – ceną za 1 roboczogodzinę.
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 .
-
Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4 – Usługi ochroniarskie.
III. Termin wykonania zamówienia:
-
Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.
-
W przypadku niepodpisania umowy z Wykonawcą przed dniem 01.01.2018 r. umowa będzie obowiązywała od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.
IV. Opis warunków przystapienia do przetargu:
-
O zamówienie mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną kadrę.
-
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają koncesję Ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.
-
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN .
V. Oświadczenia lub dokumenty, jakie należy dostarczyć wraz z drukiem oferty:
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
-
koncesję Ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia;
-
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN brutto.
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
nazwa | waga (znaczenie)% | sposób liczenia wg wzoru |
cena | Wa=100,00 | Ca=((Cmin/Cof)xWa)x100 pkt |
gdzie:
Cmin - najniższa cena
Cof - cena badanej oferty
Ca - liczba punktów w kryterium
Wa - waga w ocenianym kryterium
1) oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie powyższego kryterium,
2) oferta spełniająca w najwyższym stopniu wyżej wymienione kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów.
3) maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta to 100 pkt.; za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów.
UWAGA! Wszystkie kwoty wskazane w formularzu oferty należy podać w zaokrągleniu do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie z zasadą, że końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
VII. Zasady wyjaśniania treści ogłoszenia:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający zamieści niezwłocznie na stronie internetowej, na której publikowane jest ogłoszenie o przetargu, chyba że zapytanie wpłynie do zamawiąjacego na mniej niż 3 dni przed terminem składania ofert.
VIII. Forma, miejsce i termin składania ofert
Ofertę o treści załącznika nr 1 należy przesłać w formie pisemnej na adres zamawiającego do dnia
19-12-2017 r. do godziny 10:00.
IX. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
X. Zmiana lub odwołanie warunków przetargu:
Przed upływem terminu składania ofert zamawiający może zmienić lub odwołać warunki przetargu. Informacje o dokonanej zmianie lub odwołaniu zamawiający zamieści na stronie internetowej, na której publikowane jest ogłoszenie o przetargu oraz przekaże oferentom, którzy złożyli oferty.
XI. Warunki zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru:
Zamawiający zamknie przetarg bez dokonania wyboru, jeżeli:
-
-
nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków przetargu,
-
cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
-
wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa,
-
przetarg obarczony będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
-
XII. Warunki odwołania przetargu:
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny. Odwołanie może nastąpić w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. Informacje o odwołaniu przetargu zamawiający zamieści na stronie internetowej, na której publikowane jest ogłoszenie o przetargu oraz przekaże oferentom, którzy złożyli oferty.
XIII. Sytuacje, w których oferty nie będą podlegały ocenie:
Oferty nie będą podlegały ocenie w przypadku, gdy:
a) zostaną złożone po upływie terminu składania ofert,
b) treść oferty nie będzie odpowiadała treści ogłoszenia,
c) oferent nie uzupełni dokumentów w wyznaczonym terminie lub nie wykaże spełniania warunków
przystąpienia do przetargu,
d) będą zawierały błędy w obliczeniu ceny, których nie będzie można uznać za oczywistą omyłkę rachunkową,
e) oferent w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w sposób zawiniony naruszył obowiązki zawodowe lub umowne, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie.
-
Zasady i konsekwencje poprawiania omyłek w ofercie:
W toku badania i oceny ofert zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne nieistotne omyłki. Informacje o poprawieniu omyłek zamawiający zamieści w informacji o wynikach przetargu.
XV. Zasady uzupełniania dokumentów:
Oferenta, który złożył najkorzystniejszą ofertę i który wraz z ofertą nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. V lub jeżeli dokumenty te zawierają błędy, wzywa się do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku nieuzupełnienia dokumentów lub uzupełnienia dokumentów, które nie potwierdzają spełniania warunków przystąpienia do przetargu, procedurę, o której mowa w zdaniu pierwszym stosuje się do kolejnego oferenta, chyba że zachodzą przesłanki zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru.
XVI. Forma składanych dokumentów:
Postępowanie prowadzi się w jezyku polskim. Dokumenty sporządzone w jezyku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
XVII. Sposób porozumiewania się zamawiającego z oferentami (przed i po otwarciu ofert):
1) wszystkie oświadczenia, zawiadomienia i informacje dotyczące przetargu zamawiający:
a) do upływu terminu składania ofert – zamieści na stronie internetowej, na której publikowane jest ogłoszenie o przetargu,
b) po upływie terminu składania ofert – prześle pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z wyjątkiem informacji, o których mowa w pkt. 2),
2) informacje o wynikach lub o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru zamawiający przekaże na piśmie oferentom oraz zamieści na stronie internetowej, na której publikowane jest ogłoszenie o przetargu.
XVIII. Zasady zmiany lub wycofania oferty:
Oferent będzie mógł przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę, składając
w sekretariacie organizatora przetargu stosowne pisemne oświadczenie.
XIX. Wybór oferty:
1) w przypadku jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert przetargowych lub zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty,
2) jeżeli w przetargu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych; oferty dodatkowe, nie będą mogły przedstawiać cen wyższych niz zaproponowane w złożonych ofertach.
XX. Oferty złożone po terminie:
Zwrot oferty złożonej po terminie nastąpi na pisemny wniosek oferenta.
XXI. Istotne postanowienia umowy:
zawiera załączony do ogłoszenia wzór umowy.
Uwaga! Do niniejszego przetargu nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
-
ZAŁĄCZNIK NR 1 – Formularz oferty
-
ZAŁĄCZNIK NR 2 – Wzór umowy
-
ZAŁĄCZNIK NR 3 – Opis przedmiotu zamówienia
Ewa Zamora
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej
„Zameczek” w Kuźni Nieborowskiej
email: jacek@fenikspc.pl tel.:admin , w dniu: 12‑12‑2017 12:35:06
email: jacek@fenikspc.pl tel.:admin , w dniu: 12‑12‑2017 12:35:06
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|